همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:,

 

دانلود انیمیشن Tappy Toes 2011 DVDRip

| دانلود انیمیشن Tappy Toes با کیفیت DVDrip |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

زبان : انگلیسی
سال انتشار :2011
کیفیت : خوب DVDrip
فرمت: Mkv
زیرنویس فارسی : ندارد
زیرنویس انگلیسی : ندارد

داستان :
انیمیشن Tappy Toes در مورد پنگوئنی به نام Pingo می باشد .او یک جفت کفش از بخارپز قدیمی محل زندگی اش کشف می کند که هروقت کفش ها را می پوشد می تواند کاری انجام دهد که دیگر پنگوئن ها از انجام دادن آن عاجز هستند و آن رقص است..فقط این کار نیست که او را منحصربه فرد کرده است.او قادر است که.....


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

 

 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3



پلتفورم :  pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 2007-2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2007-2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2007-2008
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc
مد بازی : 
حمایت توسط : EA Los Angeles
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه تمامی نسخه های سری بازی های Command and Conquer 3 به صورت کاملا رایگان همراه با کرک جداگانه در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است . در این مجموعه  بازی های Command and Conquer 3: Tiberium Wars و نسخه الحاقی  Command and Conquer 3: Kane's Wrath جا داده شده است . همان طور که میدانید کمپانی ناشر بازی  Command and Conquer 3 کمپانی الکترونیک آرتز است که به جرات میتوانم بگویم حتی قبل از انتشار رسمی این بازی ، الکتروینک آرتز به انتخاب خود مطمئن بود . پیش بینی هایش درست بود و بعد از انتشار با استقبال بی نظیر جامعه گیم رو به رو شد ! درست در سال 2006 بود که EA اعلام کرد سری جدید بازی Command & Conquer را در دست ساخت دارد. این بازی سومین نسخه از این بازی بود و عنوان Tiberium wars را به خودش اختصاص داده بود. ابتدا کمی به گذشته این بازی می پردازیم و در ادامه به بررسی خود بازی خواهیم پرداخت. اولین سری C&C در سال 1995 تحت نظر WestWood ساخته شد و تقریبا می توان گفت که این بازی فاکتور های بازی های استراتژی را تعیین کرد و به فروش نسبتا خوبی دست یافت. عد از فروش خوب این بازی کمپانی EA شرکت Westwood را خریداری نمود و چندی بعد نیز با این شرکت قطع همکاری کرد ولی همچنان امتیاز ساخت و انتشار این بازی در اختیار EA بود. EA نیز 2 عنوان به نام های Tiberian Sun و Tiberian Sun Firestorm از سری Command & conquer را عرضه کرد. و حال EA سومین شماره ازCommand & Conquer را عرضه کرده است که به نوبه خود بازی موفقیت های سری های گذشته خود را همچنان حفظ کرد. داستان بازیهمانطور که می دانید مربوط به عنصر Tiberium می شود. در سال های دور در آینده عنصر جدیدی به نام Tiberium بر روی کره زمین کشف می شود که می توان از آن انرژی های فراوانی به دست آورد و طبق سنت های قدیمی 2 نیروی خیر و شر برای بدست آوردن این عنصر رو در روی یکدیگر می ایستند و جنگ سختی میان این 2 گروه شروع می شود. نام گروه مثبت این بازی GDI و نام گروه منفی NOD می باشد. البته باید متذکر شویم که گروه سومی هم در بازی وجود دارد که این گروه متشکل از موجودات فضایی هستند که برای زندگی به Tiberium نیاز دارند و با توجه به پیدایش این عنصر بر روی زمین، این گروه به کره زمین حمله ور شدند تا به این عنصر دست پیدا کنند. شما می توانید با هر 3 گروه به بازی بپردازید. ولی قسمت اصلی Single Player بازی مربوط به گروه GDI می شود که شما در نقش یک فرمانده گروه GDI ظاهر می شوید و باید زمین را از نیرو های دشمن خالی کنید. یکی از نقطه ضعف های بازی، داستان بازی است. داستان بازی کمی سطحی به نظر می رسد و کشش مناسب برای ادامه بازی را ندارد. Command & Conquer 3 بدون شک یکی از بهترین های سبک استراتژی در سال 2007 است. با اینکه بازی نکات مثبت زیادی دارد ولی ساختار بازی کمی قدیمی به نظر می رسد با این حال جالب ترین قسمت های بازی میان پرده ها، Gamepaly و صدا گذاری بوده اند که البته در کنار این 3 مورد نباید از کنار مقدار هیجان بالای بازی هم به راحتی گذشت.در نهایت اگر بخواهم این بازی را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم ، ژنرال 3 ، جنگ های ناتمام و حماسه آفرین برای کسب عنصر Tiberium ، در قالب یک بازی چند رسانه ای !

دانلود رایگان بازی Command and Conquer 3: Complete Edition در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium v6.80
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان ChrisTV Online برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن کارت تی وی به راحتی می توانید شبکه های تلویزیونی و ایستگاهای رادیویی سراسر جهان را بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. این نرم افزار یک تلویزیون آنلاین است که شما با اتصال به اینترنت می توانید از آن برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی که در موضوعات مختلف فیلم، آهنگ، خبر، ورزش، مستند، مذهب و ... فعالیت می کنند استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا 1800 شبکه تلویزیونی و 600 ایستگاه رادیویی موجود در بیش از 100 کشور جهان را دریافت کند. یکی از امکانات خوب این نرم افزار امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بدون افت کیفیت می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این امکان مسیری را در هارد سیستم به ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده از این نرم افزار اختصاص دهید تا برنامه های مورد نظرتان پس از ضبط در آن ذخیره شوند. علاوه بر این امکان مشاهد فیلم های سینمایی با کیفیت HD و نیز امکان تعریف کلید های مبانبر برای تنظیمات مختلف برنامه، از دیگر امکانات آن به شمار میروند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 



نام رمان: آمریکایی
نویسنده: هاروارد فاوست
ترجمه: فریدون مجلسی
تعداد صفحات: 227
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب آمریکایی زندگی نامه داستانی قاضی و سیاستمدار آزاده آمریکایی،جان پیتر آلنگلد است،و ضمن آن مفاهیم آزادی و عدالت در شرایط سیاسی اجتماعی و اقتصادی آمریکا در آستانه قرن بیستم و مراکز واقعی آشکار و پنهان قدرت و حکومت در آن کشور به روشنی تصویر و تشریح گردیده است. آمریکایی داستان مرد خود ساخته ای است که به بالاترین مدارج قضایی و سیاسی کشور دست می یابد،ولی هنگامی که می کوشد در راه مردم قدم بردارد...
برای دانلود رایگان رمان "آمریکایی" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید..


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 

 


نام کتاب: از شریعتی
نویسنده: دکتر عبدالکریم سروش
تعداد صفحات: 181
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این کتاب نه سخنرانی از دکتر عبدالکریم سروش آمده است. بلندترین گفتار این کتاب، سخنانی است با عنوان شریعتی و پروتستانیسم که در دو نوبت، به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم دکتر علی شریعتی در خرداد و تیرماه 1377 ایراد شده و در این کتاب نیز در دو قسمت آمده است. حجیم بودن این کتاب البته نشان دهنده ی اهمیت محتوای آن نیز هست.
برای دانلود رایگان کتاب "از شریعتی" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

  

نام کتاب: آموزش بازی جنگ های صلیبی
نویسنده: سایت crusaider.ir
تعداد صفحات: 50
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب آموزش مقدماتی و پیشرفته بازی جنگ های صلیبی یا همون قلعه crusader مییاشد. آموزش مقدماتی بازی قلعه که بسیار مفید میباشد و گیمر با تمام منوها و ابزراهای داخل بازی آشنا میشود. و در آموزش پیشرفته گیمر بصورت کامل و حرفه ای با این بازی جالب crusader آشنا میشود.  و بعد از این آموزش ها گیمر به راحتی میتواند یک بازی در سطح مبتدی و حتی بالاتر انجام دهد.این کتاب توسط سایت crusaderدر دو جلد آموزش مقدماتی و آموزش پیشرفته تهیه شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش بازی جنگ های صلیبی" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 شاید تا بحال با نرم افزارهای دیگری این کار را انجام می دادید ولی در حقیقت با خود مدیا پلیر ویندوز نیز می توان عکس گرفت.

برای این کار کافیست در حین پخش فیلم کلیدهای Ctrl +I را بزنید.
پنجره ذخیره تصویر باز می شود.حالا می توانید تصویر گرفته شده را ذخیره کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 1-ساخت فایل بدون نام:ابتدا روی فایل کلیک کرده و دکمه f2 را فشار دهید سپس کلید alt را پایین نگه داشته و تایپ کنید 255 یا 0160 آنگاه کلید alt را رها کنید.

2-حذف و اضافه کردن عبارتی به منوی send to:در ویندوز 98 یا me به آدرس فایلی که ویندوز را در آن نصب کرده اید بروید و وارد دایرکتوری send to شوید.در ویندوز xp وارد documents and settings سپس وارد پوشه ای به نام کاربری خودتان شده و وارد send to شوید.حال در پنجره باز شده هر برنامه ای که میخواهید برایش یک میانبر بسازید یا هرچه میخواهید حذف کنید.

 

3-فایلهای compressed(zipped):...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

  برای این که بتوانید از رایانه اتان راحت تر و بهتر استفاده کنید توجه شما را به چند ترفند جلب مبکنیم .

کاهش سرعت ناگهانی کامپیوتر
اگر ناگهان از سرعت کامپیوتر کاسته شد و احساس کردید کامپیوتر شما کند کار میکند به احتمال فراوان دلیل آن استفاده از Cut و Copy یک فایل بزرگ و نگهداری آن در بخشی از حافظه انتقال اطلاعات کامپیوتر به نام Clipboard است. برای پاک کردن محتویات این حافظه که عامل اصلی از دست دادن سرعت کامپیوتر است انتخاب چند حرف ساده و کپی مجدد آن به کلیپ بورد حافظه را از اطلاعات غیر ضروری تخلیه خواهد کرد...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود