همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

 

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی دسامبر Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011

 

100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا دسامبر 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری

در پست امروز وبلاگ کاریاب جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه دسامبر 2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. همانطور که می دانید از ماه ژوئن تاکنون دیگر گروه BIE آپدیت مربوط به ویندوز ایکس پی را منتشر نکرده است از همین رو تیم نرم افزارکاریاب نیز از آن زمان تاکنون در اوسط هر ماه تنها آپدیت نسخه Student Edition ویندوز ایکس پی را برای کابران محترم آماده می کند. از آنجا که برخی از کاربران به دلیل اینکه این ویندوز نسخه Professional ویندوز ایکس پی نیست و تعدادی از نرم افزار های جانبی نیز در آن نصب شده است، از آن استفاده نمی کنند در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این ماه آیدیت ویندوز ایکس پی جدیدی را که توسط یکی دیگر از گروه های معروف به نام Maherz آماده می شود را برایتان آماده کنیم. در تست هایی که از این ویندوز به عمل آمد کاملآ سالم بوده و به خوبی عمل می کند درصورتی که کاربران هم با این ویندوز مشکلی نداشته باشند از این پس دیگر به جای آپدیت تیم BIE آپدیت تیم Maherz را برایتان آماده می کنیم. در این ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. همچنین ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز نسخه Professional ویندوز ایکس پی است و آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سرتر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP2 Integrated December 2011 x64
| نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی با پشتیبانی از درایور SATA آپدیت شده تا دسامبر 2011 |
در این پست وبلاگ کاریاب نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی را با عنوان Microsoft Windows XP Professional SP2 x64 برایتان آماده کرده ایم. البته در ماه گذشته ویندوز دیگری با همین عنوان در سایت معرفی شد اما از آنجا که ویندوز قبل از درایو SATA پشتیبانی نمیکرد، نظرات متعددی برای ما ارسال شد که این ویندوز را با پشتیبانی از درایور SATA قرار دهیم تا دارندگان لپ تاپ ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این پست وبلاگ کاریاب نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی را برایتان آماده کنیم که علاوه بر پشتیبانی از درایورهای SATA و RAID، تا ماه دسامبر 2011 نیز آپدیت شده است. همانطور که میدانید ویندوز ایکس پی یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین ویندوزهای شرکت مایکروسافت می باشد که با وجود انتشار ویندوزهای ویستا و سون هنوز هم بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. در ابتدای انتشار ویندوز ایکس پی هنوز CPU های 64 بیتی عمومیت نداشتند و اکثر کاربران از CPU های 32 بیتی استفاده می کردند اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نسل جدید سی پی یو های چند هسته ای، کاربران ترغیب شدند تا از این نوع CPU ها استفاده کنند زیرا سرعت آنها چندین برابر بیشتر از سی پی یو های معمولی بود و همچنین از حافظه بیشتری پشتیبانی میکردند. به عبارت دیگر یک سیستم عامل 32 بیتی بیشتر از 4 گیگ رم را ساپورت نمی کند و این در حالی است که سیستم عامل 64 بیتی به راحتی از رم های بالای 4 گیگ پشتیبانی می کند در نتیجه سرعت سیستم بسیار بالا خواهد بود. ضعف بزرگ ویندوز ایکس پی پشتیبانی نکردن از CPU های 64 بیتی بود زیرا اصلآ نسخه 64 بیتی این ویندوز وجود نداشت از همین رو شرکت مایکروسافت ویندوزهای جدید تر خود یعنی ویستا و سون را در دو نسخه 32 و 64 بیتی منتشر کرد تا کاربران سیستم های 64 بیتی به راحتی بتوانند از حداکثر توانایی های سیستم خود استفاده کنند. اما همانطور که اشاره شد با وجود انتشار ویندوزهای ویستا و سون هنوز هم بسیاری از کاربران علاقه مند به استفاده از ویندوز ایکس پی هستند و چون این ویندوز بیشتر از 4 گیگ رم ساپورت نمی کند در نتیجه برای انجام کارهای سنگین مانند کارهای گرافیکی، اجرای بازی و ... مناسب نیست. این مشکل سبب شد تا مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی کند تا علاقه مندان به این ویندوز نیز بتوانند از حداکثر توانایی سیستم خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. این نسخه که بی تردید یکی از کاملترین نسخه های ویندوز ایکس پی می باشد به صورت کامل از سی پی یو های 64 بیتی و نیز رم های بالای 4 گیگ پشتیبانی می کند. علاوه بر این سرعت نسخه 64 بیتی ویندوز ایکس پی در مقایسه با نسخه 32 بیتی آن بسیار بالاتر است و تمام نرم افزارها و بازی ها با سرعت بیشتری اجرا می شوند. در حال حاضر آخرین سرویس پک منتشر شده برای این ویندوز سرویس پک 2 است که به صورت یکپارچه با ویندوز می باشد و در هنگام نصب به آن اضافه می گردد. همچنین ظاهر این ویندوز هیچ تغییری نکرده و نرم افزار های پیش فرض آن مانند اینترنت اکسپلورر، مدیا پلیر و ... در آن وجود دارد و تنها ضعف ها و مشکلات فنی که در نسخه های قبلی وجود داشت به صورت کامل در این نسخه برطرف شده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2

| توضیحات نصب نرم افزار و بازی همراه با نسخه ی جدید تر سیستم عامل اندروید به پست اضافه شد |
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی با لینک مستقیم |
| دانلود رایگان سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ |
در این پست وب سایت کاریاب سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود Top Cat 2011 انیمیشنی جذاب و دیدنی با موضوعی هیجان انگیز
Top Cat 2011
 
90mins | BRRip | AVC | 1280x720 | 24 Fps | AAC 48 Khz | 581MB
Genre: Animation |  Family


انیمیشن بسیار جذاب Top Cat 2011 جدیدترین کارتونی است که عرضه شده و به سبب کیفیت بالا در ساختار و طراحی کاراکترها و همچنین استفاده از یک داستان زیبا و هیجان انگیز توانسته هواداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این انیمیشن هیجان انگیز گربه ها نقش های اصلی را ایفا می کنند. Top Cat که سر دسته گربه هاست حالا با ورود یک گربه پلیس نما جایگاه و اعتبارش را در خطر می بیند. گربه ای که دائما در صدد سگ اندازی سرراه Top Cat قرار دارد و این جاست که نقش اول ماجرا به همراهی دوستانش در فکر چاره ای هستند تا هرطور شده این دزد پلیس نما را نابود سازند در این مسیر است که داستان اصلی انیمیشن کلید می خورد. با توجه به کیفیت فوق العاده مناسبی که این کارتون دارد می تواند اسباب سرگرمی همه کودکان و البته بزرگترها را هم فراهم کند. پیش پیشنهاد می کنیم حتما این کارتون زیبا را دانلود کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:,

 

 

نام کتاب: علی تنهاست
نویسنده: دکتر شریعتی
تعداد صفحات: 43
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
علی مزینانی، مشهور به علی شریعتی یا علی شریعتی مزینانی (۲ آذر ۱۳۱۲ در روستای کاهک، سبزوار، خراسان - ۲۹ خرداد ۱۳۵۶ در لندن) نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس و پژوهشگر دینی اهل ایران بود. ایشان آثار و کتاب های زیادی داشتند که علی تنهاست عنوان یکی از کتاب های ایشان درباره حضرت علی (ع) می باشد که نسخه الکترونیکی آن برای کاربران گرامی کاریاب آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "علی تنهاست" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:,

 

 


نام کتاب: زبان خوراکی ها
نویسنده: دکتر غیاث الدین جزایرى
تعداد جلد: 3
تعداد صفحات: 420
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در معنى حلال و طیب كه خداوند شرط اساسى روزى انسان قرار داده است هیچ كلامى دلنشین تر از كتب آسمانى نیست كه درآنها هر آیتى ،آیتى دیگر را ترجمه و تفسیر میكند و كلمه ى حلال آنجا معنى میشود كه بموجب فرمان خدایى آنچه را انسان از بیابانها و دریاها بدست آورد براى اوحلال است .«احلت لكم صید البر و البحر » «ما حلال كردیم براى شما آنچه را از دریاها و خشكى ها بدست مى آورید» در زبان خوراكیها طیبات كه روزى شما هستند زبان به سخن گشوده و خود را به شما معرفى میكنند و این خوراكیها هستند كه با شما سخن میگویند و این بیان آنها است كه «ما روى حلال و طیب شما هستیم و شما باید با قدرتى كه خداوند به شما داده است ما را از خشكى ها و دریاها بدست آورید.»
برای دانلود رایگان کتاب "زبان خوراکی ها" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:,

 



نام کتاب: انقلاب فرانسه
ترجمه: دکتر محمد مظلوم خراسانی
تعداد صفحات: 232
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
بی شک تاریخ زندگی بشر با حوادث و وقایع اجتماعی آمیخته شده است، بخشی از تاریخ جامعه بشری مربوط می شود به نهضتها ، آشوبها قیامها و انقلابها که بررسی هر یک از این پدیده هادر هر مقطعی از زمان و مکان گویای خواستها ، نیازها و معضلات و نارساییهای اجتماعی بوده است... کتاب آماده شده شامل تاریخ کامل انقلاب فرانسه می باشد که توسط میشل وول نوشته و ترجمه دکتر محمد مظلوم خراسانی است. 
برای دانلود رایگان کتاب "انقلاب فرانسه" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:,

 



نام رمان: آهنگ برنادت
نویسنده: فرانس ورفل
مترجم: سیاوش میرزابیگی
تعداد صفحات: 422
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
برنادت سوبیرو(به فرانسوی( Marie-Bernarde Soubiroux در ژانویه ۱۸۴۴ - ۱۲۲۳ ه.ش -در روستای لورد در جنوب فرانسه به دنیا آمد. او بزرگترین فرزند خانواده ۷ نفره و فقیر خود بود. او مدعی شد بانویی مقدس را می‌بیند و با او گفتگو می‌کند .عده‌ای به او ایمان آورده و عده‌ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف‌های برنادت که از طرف آن بانوی مقدس ( احتمالا مریم مقدس) بیان می‌کرد و به همه مردم روی زمین پیامهای خوب زیستن را ابلاغ می‌نمود. پدر او آسیاب آبی را اداره می‌کرد که در کنار یک جوی آب زلال بود که آبش سرانجام به درون رودخانه گیو (Gave) می‌ریخت. برنادت در طول زندگیش معجزات بسیاری از جمله شفای بیماران لاعلاج انجام داد و سرانجام در ۱۶ آوریل 1879 بهار ۱۲۵۸هجری شمسی - در سن ۳۵ سالگی از دنیا رفت.55 سال بعد از مرگش از طرف کلیسا به عنوان قدیس حامی بیماران، خانواده و فقرا پذیرفته شد. پس از ۱۲۷ سال، مقامات بدن او را از کلیسایی که وی در آنجا دفن شده بود بیرون آوردند و دیدند که جنازه‌اش نپوسیده است و این محل امروزه زیارتگاه کاتولیک‌ها می‌باشد.
برای دانلود رایگان رمان "آهنگ برنادت" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

 دانلود رایگان بازی Heavy Fire Afghanistan USA 

دانلود رایگان قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileSonic,RapidShare




پلتفورم :  ps3
نام بازی: Heavy Fire Afghanistan
ژانر: Shooter
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ....
ناشر: Mastiff
مد بازی : 
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

چندی پیش بود که Mastiff Games از نسخه جدید از سری بازی های اکشن Heavy Fire تحت عنوان Heavy Fire Afghanistan  رونمایی کرد . این بازی را استودیوی لهستانی Teyon ساخته است و برای کنسول های PS3, X360 و Wii  ساخته شده است . جالب است بدانید دربازی Heavy Fire: Afghanistan حسگرهای حرکتی به طور محسوس و بهتراز هر بازی اکشن دیگری به شما لذت مضاعف می دهند.همان طور که از عنوان این بازی مشخص است بازی در افغانستان جریان دارد . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . تمامی سوال هایی که دز ذهن شما نقش بسته است حول این است که آیا این بازی شامل مبارزات نزدیک است یا با تفنگ و مهمات پیشبرد خواهید داشت ؟ آیا توسط هلیکوپتر های به بمب باران میپردازید یا توسط تانک و مین به جنگ با دشمنان خو میروید ؟ پاسخ تمام این سوالات بماند برای زمان که گیمر خود را در مقابل بازی می بیند ! در ادامه اطلاعات جامعی از جنگ در افغانستان در اختیار شما قرار می دهیم : در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود.... . در بازی Heavy Fire: Afghanistanهمه ی اطلاعات مربوطه ثابت است . گرافیک بازی فوق العاده ارزیابی میشود . کنترلر های بصری زیبایی دو چندان به بازی بخشیده است و این همان چیزی است که شما به عنوان یک گیمر سال 2012 میلادی خواهید پسندید ! در یک جمله ، بازی Heavy Fire: Afghanistan ، یک بازی هیجان انگیز در قالب گرافیک خیره کننده از سمت استودیوی بازی سازی تازه تاسیس Teyon است .
دانلود رایگان بازی Heavy Fire: Afghanistan به همراه تعدادی پیش نمایش درادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

  

دانلود کارتون کلاسیک پوکوهانتس 2 سفر به دنیای جدید Pocahontas II Journey to a New World 1998 DVDrip
| دانلود کارتون کلاسیک پوکوهانتس 2 محصول سال 1998 با کیفیت DVDrip |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

| به همراه زیرنویس انگلیسی |

زبان : انگلیسی
ژانر : کارتون کلاسیک
سال انتشار :1998
کیفیت : خوب DVDrip
فرمت: Mkv
زیرنویس فارسی : ندارد
زیرنویس انگلیسی : دارد

داستان :
با پخش شايعه مرگ كاپيتان جان اسميت ، پوكوهانتس پريشان ميشود و به همراه ميكو ، فليت و پرنسي مسافرت خود را به طرف انگلستان آغاز ميكند ...

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود