همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

 دانلود انیمیشن Transformers Prime Darkness Rising 2011 DVDrip
| دانلود انیمیشن Transformers Prime - Darkness Rising با کیفیت DVDrip |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2011
ستارگان: Peter Cullen, Frank Welker, Jeffrey Combs
کیفیت : خوب DVDrip
فرمت: Mkv
زیرنویس فارسی : ندارد

داستان :
تغییرشکل دهندگان بار دیگر برای نسل جدیدی از طرفداران آماده شده اند.یکی از حماسه های اسطوره ای بین
و Autobots و Decepticons رخ خواهد داد.
در این قسمت Optimus Prime , Bumblebee, Arcee,Ratchet و Bulkhead در مقابل Megatron که آخرین تلاش هایش را برای تسخیر زمین انجام می دهد مقابله می کنند

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi



وردپرس (به انگلیسی: Wordpress)یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای postgersql نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. اینبار در وبلاگ کاریاب آخرین نسخه وردپرس بهمراه فارسی ساز و پلاگین های فارسی را برای کاربران آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان سیستم مدیریت محتوای وردپرس از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi



جوملا! (به انگلیسی: Joomla!‎) نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌ پی نوشته شده‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند. قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از ۷۴۰۰ افزونهٔ رایگان و تجاری در شاخهٔ رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد. نام جوملا گرفته شده از واژه ای در زبان سواحیلی است که به معنی «جملگي» یا «همگی» است. هم اکنون آخرین نسخه جوملا یعنی نسخه 1.7 به همراه فارسی ساز و افزونه های فارسی برای کاربران کاریاب آماده شده است.
برای دانلود رایگان سیستم مدیریت محتوای جوملا از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود نرم افزار امنیتی IObit Malware Fighter PRO 1.1.1.4 Final
IObit نام یکی از کمپانی های تولید کننده نرم افزار است که تولیدات آن از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. Malware Fighter یکی دیگر از محصولات این شرکت است که قادر به محافظت و همچنین پاکسازی رایانه شما از هرگونه بدافزار و نرم افزار جاسوسی است. این نرم افزار امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آنها اقدام به اسکن سیستم خود و پاکسازی آن و در مرحله بعد محافظت از آن در برابر خطرهای احتمالی نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت مبارزه با انواع تروجان ها ، تبلیغات ناخواسته ، کرم های رایانه ای و سرقت اطلاعات را داراست. اسکن هارد دیسک برای پاکسازی آن ، وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت چراکه این نرم افزار سرعت بسیار بالایی در اسکن اطلاعات دارد. نرم افزارهای تولید شده ی این شرکت همواره اغلب کارها را به صورت اتوماتیک انجام میداده اند و ضمنأ از ظاهر بسیار ساده ای نیز برخوردار بوده اند که این دو آیتم مهم در این نرم افزار نیز  مورد توجه قرار گرفته اند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ كارياب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64
| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لينک مستقيم |
پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وبلاگ کاریاب متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید کاریاب اولین وبلاگ ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند روز پیش خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 نمود که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار کاریاب  نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است. 

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware
| دانلود رایگان سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 با لینک مستقیم |
| قابل نصب در VMware بر روی کامپیوترهای PC با پشتیبانی از سی پی یو های Intel و AMD |
| همراه با فیلم آموزش گام به گام نصب سیستم عامل براي اولين بار در ميان سايت هاي ايرانی |

در این پست وبلاگ کاریاب جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف Mac OS X Snow Leopard را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل مکینتاش یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان به شمار میرود که از کاربران بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را میتوان رغیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. مکینتاش در مقایسه با ویندوز از ویژگی هایی قابل توجهی برخودار است که از جمله میتوان به داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آنها، داشتن امنیت بسیار بالا و ویروسی نشدن و ... اشاره کرد. البته همانطور که می دانید این سیستم عامل را تنها میتوان بر روی کامپیوترهای شرکت اپل نصب نمود به همین دلیل استفاده کننده گان آن اکثرآ کاربران محصولات شرکت اپل هستند. اما از آنجا که سیستم عامل مکینتاش از ظاهر فوق العاده زیبا و همچنین امکانات بسیار جالبی برخوردار است، سبب شده تا علاقه مندان به این سیستم عامل راهی برای نصب آن بر روی کامپیوترهای PC نیز پیدا کنند. در واقع یکی از راه های نصب مکینتاش بر روی کامپیوترهای PC نصب آن در ماشین مجازی یا همان نرم افزار VMware Workstation است که می توانید در یک محیط شبیه سازی شده اقدام به اجرای این سیستم عامل بر روی کامپیوتر خود کنید. در محیط شبیه سازی شده این برنامه شما قادر خواهید بود تا از تمام امکانات سیستم عامل مکینتاش به صورت کاملآ واقعی استفاده کنید و به انجام کارهای دلخواهتان در محیط آن بپردازید. نسخه ای را که در اختیارتان قرار داده ایم جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش می باشد که به صورت کامل از CPU های Intel و AMD بدون هیچگونه مشکلی پشتیبانی می کند و میتوان آنرا به راحتی بر روی کامپیوترهای PC نصب نمود. 

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود سیستم عامل فدورا Fedora 16 Final x86 x64
| دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف و پر طرفدار فدورا از لینک مستقیم |

در این پست وبلاگ کاریاب سیستم عامل معروفی را با عنوان Fedora برایتان آماده کرده ایم. فدورا یک سیستم عامل بر پایه‌ لینوکس است که توسط اعضای پروژه فدورا ساخته شده است. هدف این پروژه ساخت یک سیستم‌ عامل چند منظوره است که به‌ طور کلی از بسته‌ های نرم‌ افزاری رایگان ایجاد شده‌ است. شما می‌ توانید فدورا را در کنار دیگر سیستم‌ عامل‌ ها همچون مایکروسافت ویندوز و یا مک او اس ده نصب کنید و یا از فدورا به جای آنها استفاده کنید. شما می‌ توانید از فدورا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای لذت برده و آن را با دیگران قسمت کنید. پروژه‌ ی فدورا نام اجتماعی از مردم گوشه و کنار دنیاست که نرم‌افزارهای آزاد را دوست دارند و از آنها استفاده می‌کنند و آنها را توسعه می‌دهند. ما به قصد برترین بودن در ایجاد و اشتراک محتوا و کدهای آزاد به عنوان یک اجتماع با هم کار می‌کنیم. فدورا توسط رد هت، قابل اعتماد ترین ارائه‌ دهنده‌ ی تکنولوژی‌ های متن باز حمایت می‌شود. رد هت جهت ترغیب در پایه‌ گذاری و همکاری در تکنولوژی نرم‌افزارهای آزاد جدید در فدورا سرمایه‌ گذاری می‌کند. همچنین این سیستم عامل دارای بیش از هزاران نرم افزار رایگان می باشد که در ادامه دو نرم افزار معروف مرتبط قسمت های مختلف این سیستم عامل معرفی شده است. در قسمت اینترنت، نرم افزار NetworkManager برای مدیریت انواع اتصالات شبکه و نرم افزار Empathy برای چت و گفتگو با قابلیت اتصال به سرویس های مختلف از جمله یاهو و گوگل. در قسمت آفیس، نرم افزار LibreOffice Writer برای ساخت و ویرایش اسناد الکترونیکی و نرم افزار GScan2PDF برای اسکن متن و تصاویر و تبدیل فایل های پی دی اف. در قسمت پخش، نرم افزار Totem برای بخش فیلم و فایل های ویدویی و نرم افزار Rhythmbox برای بخش موزیک و فایل های صوتی. در قسمت مدیریت تصاویر، نرم افزار Gimp برای نمایش و ویرایش حرفه ای تصاویر و نرم افزار Blender برای طراحی مدل های سه بعدی. در قسمت دسکتاپ، نرم افزار Evolution برای ساعت و تقویم رومیزی و نرم افزار Baobab برای آنالیز فضای دیسک. نرم افزارهایی که معرفی شدند تنها تعداد محدودی از مجموعه هزارن نرم افزار فدورا هستند زیرا این سیستم عامل علاوه بر قسمت های اشاره شده دارای قسمت های مختلف دیگری که در هر کدام از آنها چند نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها شامل نرم افزارهای تبدیل فرمت، رایت دیسک، ظبط صدا، طراحی، ویرایش فیلم و موزیک و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که در اینجا امکان توضیح جداگانه هر کدام از آنها وجود ندارد.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل لیونکس Ubuntu 11.04 Final
دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف لیونکس Ubuntu 11.04 Final به صورت کاملآ اورجینال و بدون دستکاری از لینک مستقیم

در پست امروز وبلاگ کاریاب نسخه جدید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل Ubuntu که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ ای است که معروف ‌ترین مثال نرم‌ افزار آزاد و توسعه به روش متن-‌باز است. اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است. اوبونتو به طور پیش فرض از گنوم (Gnome) استفاده می‌کند البته طرفداران کی‌دی‌ای (KDE) نسخه‌ای از این توزیع را با نام کوبونتو ارائه کردند که محیط پیش‌فرض آن کی‌دی‌ای است. در اوبونتو شما نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت زیرا بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت پیشفرض قرار دارند از جمله بهترین نرم افزارهای مرورگر، نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، نرم افزارهای مدیریت فایلهای دفتری آفیس، نرم افزارهای مسنجر، نرم افزار های مالتی مدیا پخش فایلهای صوتی و تصویری و بسیاری از نرم افزارهایی که در سیستم عامل ویندوز شما برای داشتن آنها نیاز به نصب آنها خواهید داشت در واقع تفاوت اساسی بین لینوکس و ویندوز در این است که نرم افزارهای مورد نیاز کاربران در لینوکس از قبل نصب شده و آماده استفاده است مانند نرم افزار مرورگر فایرفوکس و یا آفیس در صورتی که در ویندوز برای داشتن نرم افزار فایرفوکس شما نیازمند به نصب آن هستید. تمامی نسخه‌های اوبونتو به صورت کاملآ رایگان هستند و دیسک‌های فشرده اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را از طریق پست الکترونیکی درخواست کرده‌اند ارسال میگردد. اوبونتو شامل ubuntu Desktop, Ubuntu Server Edition, Kubuntu, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu MID Edition, Xubuntu می باشد. یکی دیگر از مزایای بسیار خوب لیونکس امنیت بسیار بالا آن است در واقع تا به حال هیچ نوع ویروس و یا فایل مخربی برای سیستم عامل لیونکس ساخته نشده که بتواند به داخل آن نفوذ کند و موجب آسیب آن گردد از همین رو اغلب استفاده کنندگان لیونکس نیازی به نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی نخواهند داشت. همچنین سرعت اینترنت در این سیستم عامل بسیار بالا بوده که این یکی دیگر از برتری های لیونکس نسبت به ویندوز می باشد. تیم نرم افزار کاریاب به عنوان اولین وبلاگ ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل را پس از تست و برسی به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت کاریاب برای شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود نسخه مکينتاش ويندوز سون Windows 7 Professional OSX Edition 2010 x86
| براي اولين بار در ميان وب سايت هاي ايراني با لينک مستقيم |
دانلود رايگان ويندوز سون با ظاهر و امکانات سيستم عامل بسيار زيباي مکينتاش و 100% تست شده توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود همراه با نرم افزارهاي مورد نياز از جمله آفيس 2010

در اين پست وبلاگ کاریاب يکي از نسخه هاي محبوب ويندوز سون را با عنوان Windows 7 Professional OSX Edition برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد سيستم عامل کمپاني اپل يعني مکينتاش از ظاهر فوق العاده زيبا و امکانات جالبي برخوردار است و همين امر سبب مي شود تا بسياري از افراد اين سيستم عامل را انتخاب کنند. اما سيستم عامل مکينتاش تنها بر روي کامپيوترهاي شرکت اپل قابل استفاده بوده که اين امر سبب مي شود تا درصد بيشتري از افراد از سيستم عامل ويندوز استفاده کنند. کمپاني مايکروسافت هم با انتشار ويندوز سون نظر بسياري از کاربران را به سوي خود جلب کرد اما همچنان ظاهر و امکانات فوق العاده سيستم عامل مکينتاش سبب مي شود تا نظر بسياري از افراد به سمت و سوي آن جلب شود. از همين رو يکي از پر طرفدار ترين نسخه هاي ويندوز 7، نسخه ي تغيير يافته آن به مکينتاش است که از نظر ظاهری و امکانات کاملآ شبيه به سيستم عامل شرکت اپل می باشد. در واقع هسته ي اين ويندوز همان هسته ويندوز سون است اما از نظر ظاهري تغييرات بسيار زيادي در سرتاسر آن ايجاد شده به طوري که اگر وارد قسمت مشخصات سيستم عامل نشوید هرگز قادر به تشخيص اين موضوع نخواهيد بود که اين سيستم عامل همان ويندوز سون است، چون تغييراتي که در ويندوز ايجاد شده بسيار دقيق صورت گرفته و سعي شده کوچکترين ويژگي مکينتاش در ظاهر اين ويندوز لحاظ گردد تا يک سيستم عامل بي عيب و نقص در اختيار کاربر قرار گيرد. علاوه بر ظاهر ويندوز که تغيير يافته برخي از نرم افزارهاي معروف و مورد نياز کاربران نيز درون آن نصب شده تا کاربر ديگر نيازي به نصب مجدد آن نداشته باشد از جمله اين نرم افزارها مي توان به آفيس 2010 اشاره نمود که يکي از نرم افزارهاي معروف و پرکاربرد به شمار ميرود و اکثر کاربران بعد از نصب ويندوز حتمآ اين نرم افزار را نيز نصب کنند که در اين ويندوز ديگر نيازي به نصب آن نيست چرا که از قبل اين نرم افزار بر روي ويندوز نصب شده است. همچنين نرم افزارهاي پرکاربرد ديگري نيز از قبل بر روي اين ويندوز نصب شده تا کاربران ديگر نيازي به نصب مجدد آنها در ويندوز خود نداشته باشند. يکي ديگر از ويژگي هاي اين ويندوز کرک بودن ويندوز و نرم افزراهاي نصب شده بر روي آن مي باشد که مانند ساير ويندوز ها بعد از نصب نيازي نيست تا از فعال ساز هاي مختلف براي کرک ويندوز استفاده کنيد و نگران غير فعال شدن آن پس از مهلت 30 روزه باشيد زيرا اين ويندوز Genuine بوده و به هيچ عنوان غير فعال نمي گردد. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار کاریاب تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی این ویندوز را به صورت رایگان و برای دانلود کاربران قرار نداده اند و کاریاب مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این ویندوز را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت کاریاب برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون دسامبر Windows 7 Ultimate SP1 Integrated December 2011 x86 x64

 

ویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا دسامبر 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال

در پست امروز وبلاگ کاریاب جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه دسامبر 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را دارا می باشد که در موقع نصب می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل December 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود