همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds


کرک جدید اضافه شد!
بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه  هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

بهينه سازي پيشرفته سيستم با Advanced System Optimizer 

 

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد ، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند. این دسته نرم افزارها قادرند تا با بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل و هسته های مرکزی آن کاربران را کمک کنند تا بالاترین کارآیی را از سیستم خود تجربه کنند. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزاری به نام

Advanced System Optimizer

قادر است با با قابلیت های فراوان سیستم را در بهترین شرایط ممکن به کاربر هدیه دهد. تنها یک کلیک ساده کافیست تا تمامی کارهای بهینه سازی در گوشه و کنار سیستم عامل به صورت خودکار انجام پذیرد. به راحتی می توان با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های اضافی در بخش های مختلف هارد دیسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سیستم عامل ایجاد می شوند را حذف کرد تا به این ترتیب سرعت دسترسی به فایل ها افزایش یابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه های جدید از درایورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سیستم عامل سازد. پاکسازی فایل های رجیستری اضافی و تعمیر انواع error ها در آن ها بخش دیگری از امکانات این نرم افزار محسوب می شود ضمن آن که می توان انتظار داشت رجیستری که یکی از هسته های اصلی سیستم عامل ویندوز است همیشه در بهترین شرایط از نظر کارآیی قرار داشته باشد. این موارد بخشی از قابلیت هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است ؛ قابلیت هایی نظیر پاک کردن نرم افزارهای کاربردی، حذف فایل های که به دلایل مختلف قابل حذف نیستند ، بهینه سازی حافظه رم و مواردی دیگر که تنها می توان با دریافت و استفاده از نرم افزار به تمامی آن ها دست یافت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced System Optimizer :

- سرعت بالا در اجرای نرم افزار
- استفاده بسیار آسان و بهینه سازی تنها با یک کلیک ساده
- مدیریت فایل های Start Up 
- پاک کردن فایل هایی که به هر دلیلی قابل حذف نیستند
- ایجاد امنیت در ویندوز در بخش های مختلف
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل های سیستمی و امکان بازگردانی آن ها
- ایجاد امنیت برای نرم افزار ها یا فایل های خاص
- امنیت بالا در پاک کردن فایل ها برای جلوگیری از بازیابی
- بهینه سازی حافظه RAM
- برقراری امنیت در خصوص فایل های History  یا فایل های خصوصی کاربران
- امکان حذف نرم افزارهای کاربردی به صورت کامل
- مدیریت بخش های مختلف از هارددیسک
- بهینه سازی رجیستری
- پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
- پاکسازی رجیستری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد. DivX مخفف Digital Video eXpress  می باشد. در حقیقت DivX هم یک کدک است که با فرمت MPEG-4 بهینه سازی شده است. این فرمت که بیشتر کاربران با آن آشنایی دارند ، تا 10 برابر از فرمت MPEG-2 که بیشتر در دی وی دی ها از آن استفاده می شود کم حجم تر است ، اما هیچ گونه تغییری در کیفیت ایجاد نشده است. و حالا شرکت DivXNetwork چند سالی هست که با این کدک توانسته کاربران زیادی را جذب خود نماید. اما این شرکت برای اجرای همین کدک نرم افزاری را هم ارائه داده که DivX Player نام گرفته است. نرم افزاری که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند. DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمين نسخه از سري نرم افزارهاي DivX به تازگي ارائه شده كه قابليت هاي جديدي را در خود جاي داده است. پيشنهاد مي كنيم حتما اين نسخه متفاوت را دانلود كرده و مورد آزمايش قرار دهيد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DivX Plus Pro :

- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork 
- دانلود منیجری موجود در نرم افزار DivX Player
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا
- سازگاری با قابلیت های فراوان از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

دانلود رايگان ماهنامه الكترونيك ترلان نسخه یازدهم دی ماه 1390 - جاوا

 

دهمین شماره “ماهنامه ترلان” منتشر شد. ماهنامه با فرمت جاوا تهیه شده و بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب میشود این شماره ماهنامه ترلان نیز همانند شماره های قبلی شامل موضوعات متنوع میباشد که می تواند اوغات فراغت شما را پر کند.

مطالبی که در این شماره خواهید خواند بدین شرح می باشد.

- پرونده ویژه (پرونده ای در مورد تاریخ پرچم ایران از ابتدا تا کنون)

- داستان (شامل یک داستان زیبای معاصر، یک داستان کهن پارسی و چندین داستانک)

- رولت روسی (در تهییج از کشته شدن چند مسافر بر اثر تصادف)

- پاپ کورن (مطالب متنوع و جالب)

- دنیای عجیب (بررسی اتفاقات ماورای طبیعه و بدون جواب)

- یک نام (معرفی کامل ذبیح الله منصوری)

- عکس ماه (یک عکس جالب و توضیحات مربوط به آن عکس)

- کامیابی ( مطالبی برای زندگی زیباتر)

- دنیای فناوری (آخرین اخبار دنیای آی تی)

- معرفی فیلم (معرفی فیلم جدید شرلوک هلمز)

- پیشنهاد ماه (پیشنهاد خواندن یک کتاب، دیدن یک فیلم، گوش دادن به یک

- آلبوم موسیقی و دیدن یک سایت)

- انشای من، دل نوشته، حاشیه، یک سوال هزار جواب و خودمونی



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

دانلود Corel AfterShot Pro v1.0 مدیریت قدرتمند تصاویر

 

با ارائه موفق نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom شرکت های نرم افزاری دیگر هم دست به کار شده اند تا بتوانند با ارائه ابزارهای مشابه به رقابت با این نرم افزار گرافیکی بپردازند. Corel یکی از اولین شرکت هایی است که با ارائه نرم افزاری به نام AfterShot Pro کاربران را در مدیریت و ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای یاری می دهد. این ابزار قدرتمند که حجم بسیار مناسبی نسبت به قابلیت هایش دارد با استفاده از یک واسط کاربری فوق العاده جذاب دسترسی به همه گزینه ها را آسان می کند.
انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مدیریت تصاویر آنقدر بالاست که همه کاربران می توانند بسته به نیاز های خود از این ابزار بهره ببرند. سرعت بالا ، شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف ، امکان تخلیه عکس ها از دوربین های دیجیتالی ، ابزارهای مختلف برای Select بخش های مختلف تصاویر در ویرایش ، ویرایش نور و رنگ ها و ده ها قابلیت دیگر که این نسخه از نرم افزار با خود به همراه می آورد بخش هایی هستند که کاربران می توانند از آن بهره بگیرند. Corel AfterShot Pro می تواند برای همه شما کاربران نقش چند نرم افزار را ایفا کند. پس پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار کارآمد را دانلود نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel AfterShot Pro v1.0:
- واسط کاربری فوق العاده کارآمد و جذاب
- سازگاری با فرمت های رایج
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- مدیریت قدرتمند تصاویر
- دارا بودن ویرایشگر نسبتا حرفه ای
- سرعت بالا در عملکردها
- ابزارهای مختلف در انتخاب بخش های گوناگون تصاویر
- کیفیت بالا در ذخیره سازی
- سازگاری با فرمت رایج RAW
- امکان ساخت گالری های تحت وب
- حذف نویز موجود در بخش های مختلف یک عکس
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,

دانلود Book of Dragons 2011 انیمیشن کتاب اژدها
Book of Dragons 2011
 
17mins | BRRip | AVC | 720x400 | 24 Fps | AAC 48 Khz | 581MB
Genre: Animation | Comody |Short 


یکی از جدیدترین انیمیشن های کوتاه ارائه شده Book of Dragons 2011 نام دارد. داستانی متفاوت از How To Train Your Dragon که این بار به صورت یک قصه کوتاه طراحی و پویانمایی شده است. این انیمیشن بسیار زیبا که داستانش پیرامون کتاب اژدها و راز و رمز های سفر با اژدها هاست حالا باید توسط افراد روستا تکمیل شود و تنها راه موجود هم استفاده از اژدها برای تمرین و به دست آوردن جدیدترین کشفیات است. این انیمیشن که محصول سال 2011 نیز می باشد با توجه به حجم بسیار مناسب و کیفیت دلخواه می تواند هم کوچکترها و هم بزرگترها را برای حدود 20 دقیقه سرگرم کند. پس پیشنهاد می کنیم حتما این کارتون زیبا را دانلود نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR(x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com

 

گروه کاریاب اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود مستند آخرین شیرها The Last Lions 2011 BluRay 720p
|  مستند The Last Lions محصول 2011 با کیفیت BluRay 720p|

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

با مستندی دیگر در مورد سلطان جنگل ، شیر ، در خدمت علاقه مندان به مستندهای حیوانات هستیم.در حدود 50 سال پیش ،تقریبا 500هزار شیر در آفریقا زندگی می کرده اند.اما امروزه این تعداد به فقط 20 هزار شیر رسیده است.این جانوران برخلاف فیل ها اصلا زیر پوشش و حفاظت دولت و یا سازمان بین المللی نیستند.شکار کردن این حیوانات باعث شده است که نسل آنها رو به انقراض باشد.

این مستند توسط یک زوج تهیه شده است. Dereck و Beverly Joubert با بهترین فیلم ساز شبکه National Geographic یعنی Botswana همراه شده اند و به آفریقا سفرکرده اند.آنها در این سفر در جست و جوی آخرین شیرهای آفریقا هستند تا بتوانند نسل آنها را از انقراض نجات دهند

علاقه مندان به مستندهای شیرها، این مستند را از دست ندهند

کیفیت به شرح زیر می باشد:

Language: English 89 min | 1280 x 720 | 23.98 fps | mkv | AAC - 128kbs - 48KHz - Stereo | 599 MB



برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود